Bellingen

10 november 2016 - Bellingen, Australië

Ik ben naar een dorpje verhuisd wat Bellingen heet. Het is een flower power dorp, erg laid back. Geweldige sfeer en aardige mensen. Daar ben ik nu inmiddels bijna twee weken en ik vindt het geweldig. Ik heb leuke mensen ontmoet en doe gezellig mee met een avondje trivianten op zijn Australisch. De omgeving is hier gewoon fantastisch, je kunt hier overal zwemmen in de rivier. Je hoeft hier maar een klein stukje te rijden of je zit midden in de bossen met geweldige waterpartijen.

Ik heb eerst in een airbnb gewoond en woon nu in een huis waarin ik oppas. Ze is een vriendin van de mensen waarbij ik woonde op de farm in the mountains. Deze vrouw is 10 dagen naar haar vriend in brisbane en vroeg of ik in haar huis wilde wonen om op haar hondje te passen. Mijn beste vriendje hier is een klein hondje haha. Het geeft me een gevoel alsof ik hier woon. Geweldig. Vandaag nog Een baan aangeboden gekregen om te gaan werken in het zwembad hier. Een kennis van me werkt hier als een lifeguard en ze zoeken nog mensen. Zou dan moeten blijven tot april. Mmmmm aantrekkelijk aanbod, vinden ze vast niet goed op het werk.

1. Paula:
    10 november 2016
    Wat maak jíj een super reis geniet ervan meissie, ben jaloers op je, liefs
  2. Anja van de Ven:
    10 november 2016
    Heerlijk, zo'n gevoel hebben dat je daar woont. Dat betekent dat je je goed voelt. Als het niet zo ver was, was ik een paar dagen naar je toe gekomen, want die natuur en dat laid back spreken mij erg aan. Maar tot april blijven, zo lang kun je ons toch niet missen, haha.
    Dikke knuf xxx
  3. Juud:
    10 november 2016
    Wat een heerlijk verhaal om te lezen! Super dat je nu even je eigen plek hebt, vast ook even fijn. Wat goed dat je daar zoveel contacten aangaat en dat je nu lekker van de rust en de flower power geniet.
    Ga maar lekker verder chillen lieve Mireille en ik wacht met plezier op je volgend avontuur:-) Dikke knuffel!
  4. Ans:
    10 november 2016
    Volgens mij begin je je nu echt thuis te voelen, je ziet er ook heel ontspannen uit op de fotos. Nog effe!!!
  5. Annelies:
    11 november 2016
    Fantastisch om te lezen hoe je van het een in het ander rolt! Geniet lekker van je vrijheid en de relaxte sfeer daar! See you! X
  6. Raymond:
    12 november 2016
    Hoe heet de hond?
  7. Tjitske:
    12 november 2016
    he, vrouwke, wat leuk om te lezen hoe je aan het genieten bent. Ook dat je aan ons (werk), nauw, we kunnen je nog wel even missen hoor , als je ons maar pleziert met leuke verhalen. we denken aan je
    gr tjitske