Coffs harbour / Nambucca heads

7 oktober 2016 - Coffs Harbour, Australië

Coffs harbour ligt ongeveer 390 km ten zuiden van Brisbane. Met de greyhound 10 uur rijden, dat is lang maar moet eerlijk zeggend at het best snel ging. De greyhoundbussen zitten comfortabel, hebben leren stoelen en meer dan voldoende beenruimte. Coffs harbour staat bekend om zijn bananen en heet in de volksmond dan ook bananacoast. In coffs harbour heb ik afgesproken met brian waar ik ga couchsurfen. Voor de eerste keer in mijn leven dus ben benieuwd hoe ik dat ga vinden. Brian stond klaar om me op te pikken......pf gelukkig maar. Tja je weet het natuurlijk nooit. Even wat boodschappen gedaan en daarna richting zijn huis. De dag erop heeft Brian me de omgeving laten zien en weer ben ik verbaasd over de diversiteit van het landschap. Veel bosrijke omgeving grillige kustlijnen. Coffs harbour moet je je voorstellen als een dorp, alles rustig en laidback. Vrijdagavond naar een foodfestival geweest waar ze tevens een fundraising hadden voor leukemie. Zelfs hier kennen ze alleenstaanden activiteiten haha. Brian is oprichter van en site voor alleenstaanden mensen. Wat mijn in het begin een saaie avond leek te worden werd een gezellige avond waar ik veel nieuwe mensen heb leren kennen. Na dit festival zijn we met een aantal naar een bar geweest waar een tribuut van queen was. De zanger van die band leek als twee druppels op Freddy mercury ( zie foto's ).

1. Raymond:
    11 oktober 2016
    Heeeeeel veel kusjes vanuit uden.
  2. Henri:
    Hallo Mireille,

Altijd gedacht dat de Greyhound alleen in USA/Canada en Mexico rondtoerde: weer wat geleerd......
    Was zo te zien wederom een leuke ervaring! En die Freddy is inderdaad net de echte Freddy: zong hij ook 'net echt ?

Enfin, een fijne voortzetting maar weer (gaat best lukken wanneer ik je verhalen zo lees!)

Groetjes uit Ravenstein,
    Henri & Herma
  3. Anja van de Ven:
    12 oktober 2016
    Dat ziet er gezellig uit Mir, daar was je dus toen ik je appte om te skypen, haha. Je reist wat af zo zeg, wie had dat gedacht?
    Veel plezier weer, kus Anja
  4. Jack:
    12 oktober 2016
    Hai Mireille, hoe bevalt het couchsurfen? Je krijgt zo wel heel wat hoeken van het land te zien, fijn dat het goed met je gaat. Liefs Jack.
  5. Lianne:
    12 oktober 2016
    Wat doe je toch leuke ervaringen op en je ontmoetingen..... Bijzonder vind ik dat! Dikke kus liever en genieten XXX
  6. Wilma:
    Hoi Mir,
    Volgens mij wordt het steeds leuker en leer je steeds meer mensen kennen. Super leuk voor je. Hoop dat je er ook echt van geniet. Ook al missen we je. X
  7. Juud:
    12 oktober 2016
    Hey vrouwke! Wat fijn weer om te lezen wat je allemaal meemaakt. Ik ben echt super trots op je, dat je al die nieuwe dingen aangaat en er zo van geniet! Blijf dat lekker doen lieverd, dikke knuffel!!