Dorrigo / fernbrook

14 oktober 2016 - Dorrigo Mountain, Australië

Wanneer ik terugdenk aan alle mooi en te gekke dingen die ik gezien en meegemaakt heb,  van mooie en drukke steden, mooie kustwegen, verschillende culturen, mooie rotsformatie tot aan adembenemende uitzichten, schitterende beaches en relaxte surfdorpjes, is daar waar ik nu verblijf toch wat ik wilde ervaren in australie. Weg van alle  drukte en toeristische attracties verblijf ik nu in Dorrigo of om precies te zijn in de mountains van Dorrigo. Op een farm boven op een berg met uitzicht over de wereld. Het is een geweldige plek waar je tot rust komt maar zeker niet kunt luieren. Het is een farm waar ze Angus stieren fokken, paarden en schapen met lammetjes houden. De haan je in de ochtend wakker kraait. Daarnaast is hier een geweldige zonsopgang te zien. Jaja ben wel eens wakker om 6 uur smorgens. Helaas geen knappe Australische hunk waar ik verblijf, wel twee heel lieve christelijke dames waarvan er een ook nog gebrekkig Nederlands spreekt waar we veel plezier om hebben. Zondag naar de kerk, ach misschien wel eens goed voor me. Bidden voor het eten......mmm hoe werkte dat ook weer? Heerlijk eten wat allemaal hier geteeld wordt dus geen  biologische rotzooi, melk van de koeien...... jaja heel gezond.

1. Raymond:
    14 oktober 2016
    Mooi, dus bij terugkomst weer wekelijks naar de kerk? Het is dus heel mooi daar, maar je komt toch wel nog terug?
  2. Brigitte:
    14 oktober 2016
    Super om te lezen allemaal, Mir! En dit is waar je het al die tijd voor deed, over sprak. Mooi dat het ook zo voelt zoals je hoopte. Niet te vrooms worden, hoor! Gewoon ondeugend vindt de kerk ook best goed. ;-)
  3. Lianne:
    14 oktober 2016
    The outback..... Geweldig! De rust vinden en een beetje er tegenaan. Geniet ervan Mireille, pakken ze niet meer van je af XXX
  4. Bianc:
    14 oktober 2016
    Dit klinkt super. Enne de kerk......
  5. Anja van de Ven:
    14 oktober 2016
    O wauww, ik begrijp dat dit is wat je zocht, ik zou me hier ook helemaal thuis voelen, heerlijk plattelands leven. Geniet ervan meid
  6. Juud:
    15 oktober 2016
    Jee ik ga nu toch echt jaloers worden denk ik hoor ;-)
    Wellicht zul je hier wel een poosje blijven, lekker genieten en zen worden! En die kerk, das ook weer een belevenis die je vast zal bevallen. Succes met het vroege opstaan en geniet van deze mooie plek met de fijne dames. En die hunk zal nu vast op weg zijn naar jou! Dikke kus voor jou lieve Mireille!
  7. Joska Borneman:
    16 oktober 2016
    Lieve mir, heerlijk om je zo te zien
    Dit is ook wat ik in gedachte had toen je vertelde dat je back to basic wilde gaan... nou die kerk neem je gewoon op de koop toe...lekker genieten, en smullen van het gezonde buitenleven.